Fatsa Ticaret ve Sanayi Odası Kalite Yönetimi ve Akreditasyon birimi;
Odamızın Kalite Yönetim Sistemi’nin, ISO 9001 uluslararası kalite standardına uygun olarak etkin bir şekilde kurulması; yürütülmesi; dokümante edilmesi; gözden geçirilmesi ve birimlere dağıtılmasından sorumlu olmak
Kalite Yönetim Sistemi ve Akreditasyon Sistemi ile ilgili olarak dış paydaşlarımıza karşı odayı temsil etmek
5174 sayılı kanun ve yönetmelikler çerçevesinde verilen görevleri yapmak
Odanın kalite ile ilgili uygunsuzluklarının çözümü ve kalite ile ilgili her türlü bildirimin yapılmasında sorumlu olmak
Odamızda Kalite Yönetim Sistemi’nin ve Akreditasyon Sistemi’nin sorumlusu olmak
Genel Sekreter’e kalite sistemimizin işleyişi, etkinliği ve uygunsuzlukları hakkında rapor vermek
“Yönetimin Gözden Geçirme Toplantıları”nı organize etmek. Toplantı tutanaklarının tutulması ve katılımcılara dağıtılmasını sağlamak
“Akreditasyon İzleme Kurulu Toplantıları”nı organize etmek. Toplantı tutanaklarının tutulması ve katılımcılara dağıtılmasını sağlamak
AİK ve YGG toplantı sonuçlarını, Yönetim Kurulu ile paylaşmak üzere Genel Sekreter’e bildirmek, sonuçlarını takip etmek
Genel Sekreter tarafından onaylanarak yürürlüğe giren tüm sistem dokümanlarının kontrolünü yapmak
Yapılan tüm toplantı, eğitim vb. etkinliklerle ilgili kalitede tanımlı evrakların doldurulması noktasında takip yapmak. Raporlamalarda, “İstatistik Birimi” ile koordineli olarak çalışmak
Yıllık eğitim planını hazırlayarak, Yönetim Kurulu’na onaya sunmak
Odamız eğitimlerinin katılımcılara sağladığı katma değeri raporlamak
Yıllık iş planını yapmak
Bülten vb. yayınların hazırlanmasını sağlamak
Yıllık öz değerlendirme raporunu hazırlamak
İç denetimleri organize etmek, gerçekleştirilmesini sağlamak ve gelen sonuçlara göre genel bir rapor hazırlamak
Üye şikayetlerinin alınması, takip edilmesi, gerekiyorsa odamız içinde duyurulması, kayıt altına alınması noktasında “Şikayet Yönetim Temsilcisi” ile koordine bir şekilde çalışmak
Kalite sistemimizi ilgilendiren her türlü anket çalışmalarını yapmak ve değerlendirmek
Düzeltici ve Önleyici faaliyetlerin koordinasyonunu ve sonuçlandırılmasını takip etmek
Akreditasyon Sistemi’nin takibini yapmak, gerekli form ve dokümantasyonu hazırlamak
Kalite sistemi gereği oluşturulan prosedürlerin, süreçlerin ve talimatların uygulanmasını sağlamak
Stratejik amaçlarla ilgili birime verilen görev ve talimatları yerine getirmek
ISO 9001 ve ISO 10002 süreçlerini bilmek
Kalite Yönetim ve Akreditasyon Sistemi şartları ve talimatlarına uymak ve sorumluluklarını yerine getirmek
Üye memnuniyeti ve şikayetleri ile alakalı görevlerden, sorumluluklardan ve yetkilerden haberdar olmak
Şikayet yönetim sürecinin düzgün uygulanmasını sağlamak
Şikayet Yönetim Temsilcisi’yle koordine bir şekilde çalışmak
Şikayet yönetim sürecinden ve üye odaklı yaklaşımdan haberdar olunmasını teşvik etmek
Şikayet yönetim süreci ile ilgili bilgilere kolayca erişilmesini sağlamak
Şikayet yönetim süreci ile ilgili faaliyetleri ve kararları rapor etmek
Yapılan ve kaydedilen şikayetlerin izlenmesini sağlamak
Bir sorunu/problemi düzeltmek, gelecekte oluşmasını engellemek ve bu olayı kayıt altına almak için işlem yapılmasını sağlamak
Yönetim kurulunun gözden geçirmesi için şikayet yönetim süreci ile ilgili verilerin hazır olmasını sağlamak
Risk analizi süreci ile ilgili üzerine düşen görevleri yerine getirmek
“Eğitim Süreci”ni yürütmek
“Anket Değerlendirme ve Görüş–Öneri–Görev Takip Süreci”ni Genel Sekreter ile birlikte yürütmek
“Şikayet Yönetim Süreci”ni Genel Sekreter ile birlikte yürütmek
© BU SAYFA ÜNYE YAZILIM TARAFINDAN OLUŞTURULMUŞTUR. TÜM HAKLARI GİZLİDİR.