MERKEZ NAKLİNDE İSTENECEK EVRAKLAR

TİCARET SİCİLİ MÜDÜRLÜĞÜ DEĞİŞİYOR İSE BU İŞLEM YAPILACAKTIR. DEĞİŞMİYOR İSE ADRES DEĞİŞİKLİĞİ İŞLEMİ YAPILACAKTIR.

Şirketin merkezinin bağlı olduğu Ticaret Sicil Müdürlüğü'nden alınacak evraklar (1 ay süreli)

Ø  Eski merkez Ticaret Sicili Müdürlüğünden alınacak Ticaret Sicili Yönetmeliğinin 111'nci maddesine göre hazırlanmış belge (1 aylık süreyi geçmemiş olacak)

Ø  Merkez dosyasında mevcut anasözleşme, gazete ve diğer yapılan tüm tadil evraklarının merkez Ticaret Sicili Müdürlüğü'nce onaylı suretleri

 

Hazırlanacak evraklar;

v  Ticaret Sicil Müdürlüğü'ne hitaben yazılmış dilekçe 1 adet

v  Merkez nakline dair genel kuruldan onaylı anasözleşmenin 4. maddesine ait tadil metni 2 adet yönetim kurulu, bakanlık temsilcisi ve divan heyeti tarafından imzalanmış olacak.

v  Yönetim kurulu kararı noter onaylı 2 adet

v  Diğer genel kurul toplantı evrakları (yönetim kurulu seçimi olacak ve merkez adres değişikliğini içerecek)

v  Yetki kararı noter onaylı 3 adet

v  İmza beyannamesi noter onaylı 1 adet (ıslak imzalı)

v  İşletme merkezine ait kira kontratı 1 adet fotokopi

v  Şirket yönetim ve denetim kurulu üyelerinin nüfus cüzdanı suretleri (T.C. Kimlik No bilgisi ile Ticaret Sicili Müdürlüğü'nden Temin edilecek)

v  Hükmi şahıs kayıt beyannamesi

 

YUKARIDA İSTENİLEN EVRAKLARDAN BİRER ADET ODA SİCİL SERVİSİNE AYRICA VERİLECEKTİR.

 

KARARLARIN ALTINDA YÖNETİM KURULUNUN T.C. NUMARALARI MUTLAKA YAZILI OLACAK.

© 2013 ÜNYE TİCARET VE SANAYİ ODASI
Sitemizdeki yazı ve resimlerin her hakkı saklıdır. İzinsiz ve kaynak gösterilmeden kullanılamaz.
Yazılım: CM Bilişim | Görsel Tasarım: Capitol Medya